luni, 27 august 2012

Tort Raw vegan cu ciocolata si fructe de padure

M-am îndrăgostit de un site culinar. Are rețete minunate, iar pozele o minunăţie.
Ciocolata şi fructele de pădure sunt preferatele mele aşa că era musai să fac reţeta asta:http://www.justlovecookin.com/2011/12/tort-raw-vegan-cu-ciocolata-si-fructe.html
Eu am făcut  o singură modificare: în loc de sirop de agave am pus miere de albine.
Ingrediente: 
1. Blat: 360g nuci, 60g cacao, un vârf de sare, 170g curmale fără sâmburi.
2. Cremă: 60g curmale fără sâmburi, 60g miere, 1 avocado, 30g cacao
3. 250 g zmeură, coacăze, mure.

1. Blatul: Nuca împreună cu sarea şi cacaua se macină bine.
Se adaugă apoi curmalele (recomand să fie întâi pasate separat dacă aveţi un robot la fel de prost ca al meu) Se amestecă bine toată compoziţia, apoi se împarte în 2 părţi egale şi se dau la frigider.
























A se observa că mie mi-a ieşit sfărâmicios pentru că nu am pasat foarte bine curmalele.
2. Crema: De data asta am folosit blenderul şi am pasat mult mai bine curmalele împreună cu mierea.
Apoi am adăugat avocado şi am pasat din nou până ce compoziţia a devenit omogenă.
Apoi se adaugă cacaua, se amestecă bine şi gata crema
Pentru asamblarea tortului învelim o cratiţă în folie alimentară şi cu dosul lingurii tasăm bine primul strat de blat.
Ungem apoi cu puţină cremă având grijă să păstraţi şi pentru a înveli la final tortul (cu alte cuvinte nu faceţi ca mine :D). Apoi adăugaţi zmeura.
Apoi puneţi şi următorul blat dar cu grijă să nu zdrobiţi toată zmeura. La final înveliţi cu restu de cremă şi ornaţi cu mure, zmeură şi coacăze.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu