duminică, 19 august 2012

Îngheţată eronată

Cele mai simple şi delicioase reţete au fost obţinute din greşeală. Aşa e şi reţeta mea de azi.
Postarea trecută vă spuneam că am greşit crema şi pentru că mi-a fost milă să arunc bunătate de cremă am pus-o în congelator, iar ieri am servit-o în vafe cu puţină zmeură de pădure. O minunăţie!
Aşa-i că arată apetisant!
Ingrediente: 500 ml lapte, 250 g zahăr tos, 4 gălbenuşuri, 4 linguri amidon alimentar, 3 linguri de cacao.
Se amestecă gălbenuşurile cu zahărul, apoi cu amidonul şi 3 linguri de cacao. Se subţiază cu lapte. Se pune la fiert până se îngroaşă.
Aici a intervenit greşeala data trecută. Eu am pus, din repezeală, şi untul la fiert. Evident că s-a tăiat crema, dar după ce a îngheţat am putut lua cu lingura untul ieşit acum la suprafaţă.
Să revenim; după ce se răceşte crema mai adăugaţi 300ml smântână dulce, apoi daţi la congelator.
Înainte de servire lăsaţi  la dezgheţat măcar 30 minute.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu